ADA GRILL & BURGER

Recentreview


4,5 stars out of 1366 reviews

All reviews come from Thuisbezorgd.nl customers who've ordered from Ada Grill & Burger. Want to know more? Más información

14 jun 2026 at 23:36 de frieten waren hard
7 jun 2026 at 21:54 Het eten was redelijk. Ik had er geen saus bij gekregen. Dat stond wel bij de bestelling. Dat is wel jammer.
5 jun 2026 at 23:52 10/10
30 mei 2026 at 20:09 te laat niet meer warm
29 mei 2026 at 13:46 Heerlijk gegeten en goede bezorging
26 mei 2026 at 22:00 Heel snel bezorgd. Heerlijke pizza
25 mei 2026 at 19:29 we bestellen hier geregeld, vandaag niet wat we gewent zijn. Kipfingers besteld voor de kinderen, kipnuggets gekregen. We hebben duidelijk gevraagd voor alles apart te verpakken, alsnog salade en vlees samen op een bord. Frieten waren slap. Jammer!
25 mei 2026 at 12:48 Heb alleen een portie souvlaki besteld en was erg lekker vlees. Had 8 Brandjes besteld, helaas zonder toe te geven 7 brandjes + 1 Heineken(slootwater) geleverd. Die geef ik wel aan een gast die ik niet aardig vindt, of spoel ik door de plee.
24 mei 2026 at 20:36 Goed super bedankt